Yksilöintitiedot
NimiNäytetään joukkueen sivuilla ilmoittautumispalvelun toteuttamiseksi, mm. jäsenlistauksessa ja ilmoittautumisissa.
SalasanaOletuksena satunnaisesti generoitu salasana. Aina salattuna ja suolattuna tallennettu.
Facebook-idNiillä käyttäjillä, jotka käyttävät Facebook-tunnuksella kirjautumista.
Joukkueen nimiMihin joukkueisiin käyttäjä kuuluu
Edellinen kirjautuminenNäytetään joukkuekavereille, jotta he tietävät käyttäjän olevan aktiivinen.
SähköpostiosoiteMihin osoitteeseen käyttäjä haluaa palvelun sähköpostit. Osoitteen yhteydessä on myös päivämäärä ja ip-osoite, josta käyttäjä on klikannut haluavansa sähköpostia kyseiseen osoitteeseen.
Edellinen sähköpostilähetysMilloin käyttäjän sähköposti on viimeksi toiminut. Jos sähköpostipalvelin ilmoittaa osoitteen olevan viallinen, osoitteeseen ei enää lähetetä postia.
PuhelinnumeroMihin numeroon käyttäjä haluaa palvelun tekstiviestit. Numeron yhteydessä on myös päivämäärä ja ip-osoite, josta käyttäjä on klikannut haluavansa tekstiviestejä kyseiseen numeroon. Puhelinnumeroa käytetään tekstiviestejä lähetettäessä, jolloin numero menee myös lähettävän operaattorin tietoon.
Edellinen sms-lähetysMilloin käyttäjän numero on viimeksi toiminut. Jos sms-gateway ilmoittaa osoitteen olevan viallinen, numeroon ei enää lähetetä viestejä.
Palvelutiedot
SovellustilausKännykkäsovelluksen tilauksen loppumispäivämäärä ja tilattu tuote (3kk vs 12kk tilaus).
Muut lisäämäsi tiedotIlmoittautumiset, viestit ja tiedostot sekä miten haluat näiden näkyvän palvelussa (vain joukkueen jäsenille vai kaikille).
ProfiilikuvaPalveluun lisäämäsi profiilikuva näytetään julkisesti jäsenlistauksessa.
_session_idAnonyymi satunnainen tunnisteYlläpitää yhden käynnin HTTP-session.1 tunti
ref_trackAnonyymi tunniste ja viittaava linkkiTunnistaa sivustolle liikennettä ohjaavat kanavat tilastollista analyysia varten ja vanhentuneiden linkkien korjaamiseksi.5 vuotta
user_remember_[0-9]+Käyttäjätunnus ja salattu tunnisteTunnistaa sisäänkirjautuneen käyttäjän ja päästää joukkueen sivuille ilman uutta kirjautumista.6 kk
ad_[0-9a-z-]+Numero ja aikaleimaNumero kertoo bannerinäyttöjen määrän selaimessa. Numeroa käytetään näyttömäärien rajoittamiseen.1 viikko